Thursday

Fick en beordran att skriva något inlägg här. Finns dock inte så mycket att säga, mer än att jag är inne i en period där jag dränker mig i tv-serier och konst. Har två teckningar just nu som är typ halvklara, som jag också ska ta mig tid till att göra klart snart. Mer än det så har jag en sprängande huvudvärk just nu, så ska troligtvis skippa sista lektionen som råkar vara matte och åka hem, orkar inte tänka riktigt. Blir även irriterad på sjukt mycket saker för tillfället, så hela min värld är blä just nu, kind of. Kul att veta eller hur! MEN, en sak är jävligt positiv!! Det är en sak jag kommer få väldigt snart, som ska bli sjuuuuukt kul att testa! And you will be have to wait to see what's in that box!
 
Nu ska jag fortsätta engelska-lektionen där vi just nu ska leka Norsken..... Hej massa prat och exaltering(om de är ett ord?), detta kommer mitt huvud gilla.
 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0