New years eve 2012

Då var det nytt år igen! Och som det gamla vanliga; Nytt år, nya möjligheter!
Kvällen/natten igår spenderades med världens goaste vänner och en riktigt kul fest, och som följd har jag varit sängliggandes hela dagen. Men det är väl så det ska vara!
 
Mitt nyårslöfte, som jag aldrig lyckas hålla ett enda år ändå, blev att jag ska börja tänka på min hälsa. Börja träna, försöka sluta med all småätande och ta mig själv i första hand. Om jag lyckas, kommer 2013 definitivt bli ett jävligt bra år, för nu tycker jag det är dags för ett slut på all skit!
 
Har tråkigt nog inga bilder att lägga ut från det hela, men jag kommer iallafall att lägga ut bilder från Egypten senast imorgon! Så stay tuned!
 
Hoppas alla hade ett riktigt roligt nyårsfirande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0