Egypt - Part 1

Okej, det är inte alls många bilder som jag själv är närvarande på, just för att jag nu när jag går media har blivit den får uppdraget att fota allt, hela tiden. Hade ca 400 bilder från början, och har valt ut några av dom nu att lägga ut då. Jag fotade iallafall typ allt när vi gick omkring, låg o sola osvosv, så hoppas det inte är allt för tråkigt att kolla på.
 
Hotellområdet var iallafall sjukt stort, och alla bilderna nedan är därifrån. Så som ni kan se så var det både vattenpark och shopping där, och massa mat då självklart. Om jag inte minns fel så hade hotellet 6 pooler, och här visas två av dem (och dom enda vi var vid för den delen), varav en är från hotellrummet. Så vi hade ett superläge också.
Bjuder på denna sista endast för det är de fina tröjorna som är fokuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0