Två hektiska dagar

Ja gud, vad jag är slut efter dessa två senaste dagarna. Har haft så mycket att göra hela dagarna så jag är heeeelt slut just nu.
 
Igår var jag i skolan dryga 5,5 timmar längre då jag innan skolan fotade två kompisar, och efter skolan stannade kvar och bråkade med skrivare och tröga program i datorn i flera timmar, då vi höll på med att skriva ut bilder till en utställning vi hade idag. Sen när jag kom hem var det inte slut på stressandet, utan jag var tvungen att sätta mig och redigera massa bilder från plåtningen då killarna behövde ha bilderna igår kväll. ASKUL
Idag, så började vi halv 9 igen med att printa och greja med massa bilder. Klockan 11.50 kunde vi äntligen ta oss tiden att gå och äta mat, men hann bara sitta i ca 5 minuter då vi skulle på föreläsning med makeup-artisten och bloggerskan Linda Hallberg klockan 12. Sen vid halv 2 var det dags för stress igen då vi gick för att fixa sista bilden, sätta ut affischer, gå upp med alla bilder till lokalen och hänga upp dom. Vi blev klara med allt typ nån enstaka minut före deadline, och jag kan säga att jag har aldrig någonsin sprungit så mycket i skolan. MEN we did it! Så jävla gött att vara hemma nu och slappna av.. Nu ska jag ta en kopp te och chilla som aldrig förrr 
 
Denna nedersta är min vägg, där jag har varit på Gustafsberg och fotat. Hela uppgiften med detta var att man skulle med hjälp av redigering skulle manipulera bilderna för att förvrida verkligheten och lyfta en person, plats eller händelse till toppen. Mina bilder består av en objektiv översiktsbild (nederst), en oredigerad vinklingsbild (mitten) och en färdigredigerad bild (överst). Här har jag då valt att placera in kungaparet som man ser lite smått, och det var för att göra det till en plats där högligheter besöker och att det är en utav landets mest besökta platser, typ. Kan ta bättre enskilda bilder och lägga ut sen, kan vara lite roligt att se vad det är jag gjort med bilderna!
 
Var riktigt roligt att få ut sina bilder från datorn och sen hänga upp och se i verkligheten! Var något speciellt med det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0