SÅ SÖT ATT JAG DÖR

 
Gaaaaaah, finns det något sötare?!
 
Blev överraskad av mamma igår att hon är lite sugen på att skaffa hund igen, och eftersom min lillasyster är allergisk hade hon fått fram denna rasen som är allergivänlig, Pomeranian! Har sett en sån typ en gång i mitt liv, och det var direkt det sötaste jag sett. En liten fluffboll på 4 ben haha! Blir ett irl "it's so fluffy I'm gonna die"
Efter att ha pratat om det lite förut så sa hon att hon ger mig och lillebror i uppdrag att hitta en valp till ett bra pris, så ska vi se om vi får hem en!! :DDDDdDdDdDDD Gud, kommer aldrig låta den va haha!!
 
Det är även denna rasen som den lilla sötnosen Boo är, som är känd över typ hela världen haha. Liten nallebjörn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0