Wednesday

Ojsan sa, hej. Har änna glömt bort att jag hade en blogg också. Men det har inte hänt mycket alls i mitt lilla liv just nu. Går i skolan, kommer hem, sover och tränar, det är det jag gör haha. Har tränat måndag och tisdag, och ska träna även idag! Och på det så har det varit läxor som ska göras vilket jag inte har någon ork ALLS för, och inte heller speciellt mycket tid. Men det måste ju göras..

Idag är det också sista dagen jag inte har massa skrot i munnen, för imorgon blir jag braceface. Är både negativ och positiv inför detta, positiv för det ska bli så sjukligt gott att få ordning på gaddarna och även bli lite roligare att ha med på kort, då det numera bara kommer upp två händer för ansiktet ungefär. Negativ är jag för det säkert kommer göra skitont när dom spänner den och så, och sen tycker jag ju att det är så sjuuuukt fult (speciellt när jag är ett sådant fall som har glasögon också), men en bra sak är att pappa är så generös att betalar så jag får en keramik tandställning (tror de heter så). Den har alltså vita/genomskinliga fästen, så den inte kommer synas lika mycket, och det är jag glad för.

Nu måste jag dock plugga religion, vilket är världens tråkigaste. Så, hejdå livet för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0