Plugg//Lorax

Hej. Gud vad jag har varit upptagen det senaste haha.. Om jag tänker tillbaks har jag dock inte gjort så mycket,, men då jag tränat 3 gånger i veckan och den senaste veckan haft sjuuuulkt hets med plugg, så har jag inte haft tid och ork att skriva. Igår kväll blev jag äntligen av med en svenskainlämning om Odysséen. Kändes bra, men genast så väntade ännu ett arbete som ska in nu ikväll. Det är en textanalys i engelskan, och den suger. Oooorkar verkligen inte. Ligger just nu i min säng och har lyckats få ihop lite över 800 ord på den och har typ en tredjedel kvar att skriva. Men känner att jag behöver en paus nu, annars orkar inte min hjärna med. Och dessutom, så har läraren av någon anledning satt inlämning tills nästa torsdag, såååå gör nog inget om jag segar med en dag eller två.. Haha. 
 
Jag har även ritat litegrann och sett på världens gulligaste film medan jag varit inaktiv här. Filmen heter The Lorax och ni MÅSTE se den! Älskar animerade filmer och denna var bara för söt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0