Förberedelser inför min dröm

Hej ni som fortfarande kikar in här! Som ni kanske märker har jag ingen lust alls att blogga just nu, men kan la slänga in nåt in i mellanåt. 
Jag ligger för tillfället ganska död i min säng, för har inte mått bra alls nu dom två senaste dagarna. Ska vara hemma från skolan imorgon vilket ska bli riktigt gött. Dock så kommer jag antagligen vakna med världsont i halsen igen. Lillebrorsan är också dålig, så är väl nån vinterinfluensa som slagit till här.
 
Jag är iallafall inne i en period där jag längtar så sjukt mycket efter att gå ur skolan och kunna bege sig ut i världen, och i mitt fall USA. Jag har kommit på exakt hur jag ska göra innan då jag vill plugga, och har även varit lite inne på vart jag tänkt göra det, vad jag ska läsa och hur jag ska gå till väga om det ska vara college eller universitet osvosv. Min tanske är då att jag efter studenten ska ta ett år och jobba ihop extra pengar, och sedan bege mig till det stora landet för att plugga konst. Exakt var har jag inte bestämt än, men antingen 1-2 år på college i Kalifornien och sedan transfer till ett universitet i Arizona inom konst, eller ett annat universitet i Cali. Ett annat alternativ är att plugga endast ett år åt gången på ett universitet, på en speciell skola jag hittat och tycker är intressant, dock så vill jag gärna vara där längre än så. 
Detta är lite tankar och planer iallafall, sen får vi se hur det slutar! Kan inte bärga mig till jag kan börja ansöka och börja processen!
 
Nu ska jag ta och kolla en film eller något, och sedan sova och hoppas på att må bättre imorgon! Hej. 

Kommentarer
Postat av: linda - art, life, music, movies

underbart vackra bilder!

2012-11-07 @ 20:36:46
URL: http://lindaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0