Trötthet och hungerspel

Fy, detta kommer bli en seg dag.
Igår kväll kunde jag absolut inte somna, låg klarvaken och blev rastlös. Så efter ett tag fick det bli att kolla på Betnér direkt, alltid lika bra! Så jävla grym är han haha. Klockan blev iallafall 2 och fick änna försöka igen.
Sen imorse vakna jag en halvtimma innan jag skulle upp, stängde av väckarklockan för jag var inte trött. Somnade om ändå och vaknade istället en halvtimma innan bussen gick..
-
Förövrigt har vi precis haft engelska där vi lyssnar på The Hunger Games, ljudboken alltså. Och nu börjar tröttheten komma ikapp mig ganska så rejält.
Nu är det dags för prov, i Photoshop...? Spännande haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0