Maybe next time

Skola som vanligt idag. Hade nationella i engelska där man skulle skriva en uppsats, vilket gick ganska bra! Och imorgon ska jag ha det nervtestande svenska-talet haha.. Ush o fyblä.
Eftermiddagen spenderade jag med att börja på beställningen eftersom jag äntligen fick köpt nytt block idag, så nu ska jag ta tag i den när det inte är allt för mycket skolskit ivägen. Sen blev det motion idag med. Först en löprunda som uppvärmning och efter det 1,5h badminton. Så känner mig ganska duktig idag!
Blev självklart ett par ostmackor och yoghurt med havrefras till käk efter det. Svensk husmanskost ♥
-
Nu ska jag sätta mig på allvar och försöka lära mig det satans talet.. Kan typ dom tre första meningarna. Såå. Ha en bättre fortsatt kväll än mig!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Tror alla stränderna omkring Sharm var lite steniga eftersom korallreven börjar bara några meter från stranden. Därför hade dom byggt låååånga pirer som man kunde gå ifrån och snorkla längst med reven - helt amazing. Världen under ytan är så mycket grymmare!

2012-05-04 @ 09:28:07
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0