Irriterande kväll

Kliar som ett AS på hela kroppen. Även i näsan. Har nyst minst 50 gånger de två-tre senaste timmarna. Och känner mig som en zombie.
En del av kliandet är nog för det är dags att städa mitt rum igen.. Hade tydligen en städerska här idag, som inte kunde städa i mitt rum. "Det gick inte att komma in" Nä tjena. Det var ioförsig bara bra, för om nån rör mina saker kommer jag aldrig hitta dom känns det som.
-
Lite rolig(?!) uppdatering såhär på kvällen och nu ska jag ta min irriterade kropp och hoppa i säng, med förhoppningsvis några timmars sömn i denna hetta. Natti

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Jag skulle nog få panik om någon annan städade bland mina grejer. Fast jag har 120 kvadrat att hålla ordning på - det kräver en del städning. Tråk.

2012-05-31 @ 16:34:13
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0