Äventyr på Hovfjället

Åh herregud, idag har jag varit på äventyr. Det jag inte tyckt så mycket om alls, åka skidor. Var en friluftsdag med skolan och en del fick åka med till Hovfjället i Värmland.
Kan ju i helhet säga att det gick ganska bra för att vara tredje gången jag åker, så är ingen proffsåkare direkt som vissa andra haha. Gick la inte så bra i början, men sen blev det allt fart på't! ;) Gjorde bland annat ganska snygga vurpor, så kommer ha en del blåmärken imorgon känner jag, som till viss del syns redan nu ..
-
Well, det var en sjukt lång dag iallafall, då vi åkte från Uddevalla klockan 6 på morran och var hemma vid 8. Blev ca 2 timmars sömn inatt också, så är ganska gött slö nu. Så nu blir det att lägga sig i sängen och kolla ett avsnitt av OTH, sen sooooova <3<33<3<3<3<3
-
Kanske kan lägga upp en film sen också från dagen haha, om man inte ser allt för töntig ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0