15 mars 21:10

Nu kan jag äntligen ta rast. (?) Har suttit och grejat med en Kalle Anka-film ett bra tag nu, för det har krashat ett par gånger så fick göra om det fantastiskt roliga redigerandet..... Astråkigt med andra ord. Hoppas resultatet blev bra nu iallafall, men är säkerligen inget jag kommer lägga ut här haha.
Det är i ämnet Estetisk kommunikaton, och har precis lärt oss om hur man gör ljudeffekter och fick då i uppgift att dubba denna filmen.
Och arbetar i Garageband vilket man inte kan göra så jättemycket i, för vi har inte Logic på våra datorer.

Kommentarer
Postat av: Vem?

Hej fina du! Tävlingen om ett valfritt smycke är avslutad nu, blev det du som vann? :D

2012-03-16 @ 14:17:45
URL: http://tinanj.se
Postat av: Art By Tina - Art & Fashion

Kul. Har aldrig testat garageband fast jag har det på datorn. Gör det mesta i Imovie istället. Fast så arbetar jag ju inte så mycket med ljus & musik. Mest film & bilder.

2012-03-17 @ 11:35:37
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0