High up in the clouds

Känns som jag inte haft nåt liv denna veckan. Har ju vart och jobbat, och jag blir så sjuuukt trött av att gå upp så tidigt på morgonen.. Ingen morgonmänniska här inte! Det har också blivit att jag inte gjort någonting alls efter jag kommit hem, lägger mig bara i soffan eller liknande, och sen sängen. Igår kväll kom jag och tänka på en vän som jag hade tänkt prata med lite, men så kom jag på mig själv att ha glömt omvärlden lite haha. Har nästan inte haft någon kontakt alls med folk nu. Min hjärna blir efterbliven av dettaaa. Tur det är över om en vecka haha.
 
Var hos tandläkaren igår, för att äntligen(!!!) ha påbörjat hela tandställningsprocessen. Det var ju på tiden. Vi tog massa röntgenbilder, avgjöt mina tänder osv. Nästa gång ska jag dit 12 Juli, och då ska vi sitta och prata om vad jag ska få för sorts tandställning och allt som kommer att ske iallafall. Sen kommer jag väl förhoppningsvis ha fått den inom några månader..
 
Nu sitter jag och pappa och kollar på Borat som går på 4an. Sjuka saker som skapas haha.
And now I'm tireeeeddd, so hejdå.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Hua vilken bild. Blev höjdrädd!

Svar: Hehe, tycker den är härlig!
SannaD!

2012-06-30 @ 15:34:16
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0