SÅDÄRJA!!

Nu äntligen kan jag säga att jag har gått på sommarlov! SÅ jäkla gött. De betygen jag fått reda på är heller inte helt fel. Fan vad jag är nöjd!
-
Idag väntar packning in i det sista, har inte börjat än hehe. Men ska allt få med det mesta hoppas jag på!
Sen blir det i säng hyfsat tidigt iallafall, för imorgon ska jag och Moa dra oss bort till gamla Valboskolan och se på 9ornas show. Ska bli kul att se om dom slår våran grymma vi hade förra året!
-
Och någon gång senare hörni... Så beger vi oss mot Göteborg för att påbörja minnet vi sen kommer ha, kallat Metaltown! Kan knappt bärga mig tills man står där i publiken och lyssnar på grymma band som Sabaton, In Flames, Avatar och så vidare. Även Marilyn Manson kommer bli ganska kul att se, bara för att, även om jag inte lyssnar på hans musik annars. KOMMER BLI SÅÅ GRYMT ALLTIHOP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0