Idag skiner solen för dig

Idag är det ett år sedan jag fick det hemska beskedet. Min morfar hade gått bort.
Kommer ihåg dagen som det var igår. Hur jag brast ut i gråt och ville bara inte acceptera vad jag nyss hade hört. Än idag förstår jag inte riktigt innebörden av att försvinna ur livet. Det går verkligen inte att förstå att man aldrig kommer träffa personen igen, utan det känns endast som att man varit iväg en längre tid.
Varje gång jag tänker på det, händer samma sak. Mitt huvud och min hjärna blir helt tom, går bara inte att komma fram till något vettigt. 
 
Älskar min släkt så oerhört mycket, och hatar att vi alla ska behöva gå igenom sådant här.
Morfar, önskar du var här. Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0