Hårt liv osv

Okej. Hej.
Igår var jag, Moa och Elin en sväng förbi studenten. Sen drog till Torp och shoppa lite. För min del blev det nytt torrshampoo, bh:ar, t-shirt och ett par klackar. Vanliga svarta stilettklackar i läder. Snygga och så, men FYFAN vad mina fötter lider idag efter en användning av dom i skolan. Har två feta skavsår och typ 5 (om inte fler) vattenblåsor på stackarna. Sååå kommer nog inte använda dom förrän jag gått in dom vore nog smart... Haha.
-
Anyways, så kom jag nyss hem från Moa. Har spelat lite Gamecube idag igen. Marioparty 4 är det som står som favorit, och sen blev det även lite Narnia för min del också haha. Fastnade änna lite.
Intressant oså.
Jag har inte listat ut än vad jag ska hitta på nu, för jag känner verkligen inte för att sova. Antingen får det bli mer spel, eller så får jag ta och rita lite på beställningen som jag inte kommer NÅGONSTANS med. Orkar inte med den snart.
Hårt liv.
-
Ah. HEJDOO

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Tror Metaltown kan bli riktigt bra i år. Slayer, Mastodon och Machine Head är suveräna live. Missa inte! Har fortfarande inte bestämt mig om jag drar dit eller inte, bor bara en timme ifrån så det är ju enkelt gjort.

Svar: Det var sjukt kul!! Riktigt bra band som spelade iår. De jag tyckte var bäst måste bli Sabaton och Avatar. Lyssnar inte så mycket på dom du sa. Gillar Locust med Machine Head riktigt mycket, men dom spelade tyvärr inte den.
SannaD!

2012-06-14 @ 11:11:35
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0