First day

Första dagen på sommarjobbet avklarat. Tre ord räcker. Jag. Är. Trött. Nä men alltså, jag kunde verkligen inte somna igår kväll, låg i flera timmar och bara vred och vände. Sen hittade jag självklart tre nya myggbett som började klia som satan. Somnade ju tillslut, men blev bara 3-max 4 timmars sömn innan alarmet ringde 05:35. Ej kul. Så har varit lite död idag, och min hjärna har varit helt efter. 
 
Nu, som varje dag efter jag jobbat där, så ligger jag och kämpar med att hålla ögonen öppna. Har precis tagit lite godis och kakor som jag hoppas ger mig lite energi. Får ju änna vara vaken till klockan 9 iallafall.. Ska ta och sätta på något avsnitt med The Middle. Bästa humorserien alltså, har blivit helt kär i familjen Heck haha!
sannaad @instagram

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Vad är det för jobb du skaffat dig?

2012-06-27 @ 18:10:15
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0