Sophia Bush

Okej, detta blev då resultatet av porträttet på Sophia Bush.
Får säga att jag är både nöjd, och missnöjd. Håret satt jag med sjukt länge, och det blev jag också riktigt nöjd med! Men ansiktet har jag varit ute och cyklat med. Det ser nästan ut som att jag har lagt på 10 år på henne, fick inte till ögonen heller, och ögonen är det som ska kännetecka en person, även ansiktsformen. Nåväl, jag har ju självklart mer att lära inom detta och får försöka så gott jag kan.
 
Säg gärna vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: Lisa Karlsson

ååhhh vad duktig du är sanna!!!!! Håret blev helt fantastiskt fint! :) Vad sugen jag blev på att försöka mig på att måla Twiggy också när jag såg hur fint du har målat av henne. scannar du in dina bilder eller fotar du med vanlig kamera? Fortsättt sådär iallafall, så himla duktig!! =)

2012-07-30 @ 15:00:20
URL: http://lisaell.blogg.se/
Postat av: Stina

Vad duktigt du är på att måla Sanna!

2012-08-12 @ 22:05:44
URL: http://ssindsjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0