Sling-update haha

Hm. Ja det blev faktiskt inte så jättefarligt med slingorna. Det blev varken "åhneeeej nu kan jag aldrig visa mig utanför dörren" eller "åhguud va bra det blev!!!". Något mitt imellan. Det blev ju lite mer liv i håret, men också lite konstigt med tanke på den brunfärgade utväxten som var innan, så slingorna där blev väldigt blonda medans i det orangea håret blev lite ljusare bara.

Som sagt så var detta bara ett litet experiment jag fick för mig att testa! Så snart kommer jag ta en sväng förbi frissan och höra om råd vad jag ska göra härnäst! ;) Tror inte jag är en sling-människa faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Det är skoj att förändra håret, ibland blir det super - ibland lite sämre. Dags för mig att ta en paus i mitt experimenterande och gå till riktiga frissan snart.

Svar: Ja, jag vill göra något nytt nästan hela tiden. Dock inte extrema förändringar, vilket jag är för feg för!
SannaD!

2012-07-11 @ 19:12:34
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0