It's never too late

Lite bilder från hur min helg har varit.
 
I fredags var jag med Moa och hennes familj på Liseberg. Var bra väder och allt va gött, tills jag och en till skulle åka Atmosfear. Vi hade taggat sönder hela vägen fram i kön, men precis när vi var först i kön för att få åka nästa gång krossade en av arbetarna där våra hjärtan när dom ropade ut att det hade blivit ett tekniskt fel och alla fick gå ut. Inte nog med det, utan på vägen tillbaks till tåget lyckades vi ta världens omväg, bärandes av våra ömmande fötter och ben. Och huvuden. Men dagen var rolig ändå!
 
I lördags hade vi en "hejdå-fest" för allas kära vän Maja som åker till USA inatt. Vi hade fixat en asgrym tårta som ni ser, och jag och Moa hade stått och bakat cupcakes i två timmar tidigare på dagen. Första gången vi både bakat och smakat på bakelserna, men dom verkade ju gå hem hos allihop iallafall haha. Kvällen ledde till bad lite senare för en del, och sen slutade jag ta kort. 
Att krama om Maja för en sista gång på ett år var också lite sorgligt.
 
Igår och idag har jag spenderat kvällen med Moa och filmer. Idag blev det Insidious, följt av Jackass 2&3. Och nu ska jag sova. God natt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0