Another day of shopping

Var iväg ut i civilationen en sväng vid lunchdags. Fikade med en i Munkedal, och tog emot dessa skönhetsprodukter som sägs vara väldigt bra. Om jag inte skulle bli nöjd, så får jag byta till en annan serie helt gratis, eller få alla pengarna tillbaks! Bra deal!
Fick även ta en sväng ut till Torp. Gick endast i skoaffärer haha, och fick med mig ett par beiga snyggingar från Scorett. Fick bli dåliga mobilbilder idag, orkade inte ta fram systemkameran och ha mig! 
 
Senare ska jag träffa Julia över en (till) fika, för att planera en liten tillställning för en kär vän som ska äga rum på lördag. Ska bli trevligt! 

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Har ganska dåliga minnen av dalabergsområdet - men det kanske är bättre än vad jag minns det nu=)

2012-07-18 @ 18:50:11
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0