Seg dag

Hej alla kära.
Min dag har inte varit något annat än seg. Började skolan 12.15, hade matte där lektionerna numera går ut på att störa sig på den nya läraren. Fick både frågan "Hörrödu Sanna, kan inte ni busa lite mer?? Tycker ni gör det för lite. Och han skulle hjälpa en med ett tal, men kunde inte räkna ut det så när jag väl klara den fick JAG förklara för HONOM. Då sa han även "Men den där var änna konstig eller, jag tyckte min uträkning var bättre". Ja, det känns som vi kommer få underbara år med han......
.
Sen gympa, där vi hade vikarie och fick välja mellan innebandy och badminton. Jag och Elin tog beslutet att spela lite innebandy med de tre killarna vi har i klassen. Vilket resulterade i hög puls.
-
Haha. Förut köpte jag hårfärg för att börja med ett litet experiment. Åkte till hallen för att träffa mina badmintonkompisar och nu har jag nästan precis kommit innanför dörren.
Ja. Det var min dag. Nu väntar jag bara på mamma så hon kan slänga i färgen i mitt huve!

Kommentarer
Postat av: Elin - foto, häst & fotbollsblogg.

Haha, ja jätte hög puls..

2012-01-25 @ 07:42:00
URL: http://gaunitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0