Första januari

Vet inte riktigt vad jag ska säga om gårdagen, den var både bra och dålig. Visste från start att den skulle bli ganska jobbig pågrund av en sak, och jag hade också rätt. Men det löste sig tillslut, ganska bra iallafall, så får se hur allt blir nu.
I helhet var det en helt okej kväll/natt. Började med trerätters och lite spel hos Challe med några till, och sen far vi iväg till festen. Sköt lite raketer och skålade in det nya året.
-
Kom hem för nån timma sen eller två, och nu sitter jag och dricker fanta haha. Aldrig varit såhär törstig tror jag.
Men hoppas nu att det kommer bli ett grymt år, ska försöka göra det till ett iallafall.
Let's rock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0