CACTUS//SUNSET

Woha, har suttit ett ganska långt tag nu och läst massa om Usa. Haha. I'm getting addicted. Nu var det mest om vilka val om delstat/regionsval jag vill helst. Antingen regionsval: Väststaterna, enda negativa där är att New Mexico tillhör det, och där vill jag inte hamna haha. Sen delstaten: Kalifornien, Florida, Arizona och South Carolina. Men man kan bara göra 3 val, och jag vet inte vilket jag vill mest. Tralal.
- Lite update om detta bara: En organisation som heter Explorius har en tävling om att vinna utbytesår (värt 72000->), vilket jag har skickat in ett bidrag till. Vinnarna publiceras den 28 februari, så tycker tiden kan gå lite här vaa. Så har inte gett upp hoppet än om att få åka nu i höst!
Annars har jag bestämt mig nu för att jag vill helst gå på High School tror jag, för då kan man relaxa lite och ha kul samtidigt som man pluggar precis som här. College känns lite föör seriöst än vad jag vill just nu, även om det skulle ge en bättre möjlighet senare i livet. Men man vet aldrig vad som händer då heller, kanske blir jag nästa "svensk Hollywood-fru" ;) Som Maria Montazami ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0