A lack of color

Sitter i skolan och har matrast nu och inväntar sista lektionen. Äntligen heeeelg, snart..
Jag ska nog inte göra nåt alls i helgen, får se vart dagarna för mig. Antagligen ingenstans.
-
Igår tränade jag! Woho. Får igång nu och röra på fläsket minsann. Dock käkade vi i badmintongänget pizza efteråt haha. Men nu ska jag iallafall börja träna där någon gång i veckan, gymma, och ut och springa. Typ... eh :l Planerar så iallafall, min lathet kommer väl vinna ett antal gånger. MEN SNART ÄR DET SOMMAR IGEN, och då... då ska jag inte ha en ölkagge inte.
-
Ehm, följde med mamma när hon tatuerade sig igår också, och troligtvis kommer min nästa inom snar framtid!!
Wiho. Hejdå.
söt tjej på lekton häromdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0