White regular

Upp vid halv 6, som blev tio i istället. Började jobbet och skulle memorera nya ställen samtidigt som jag inte var riktigt vaken än. Inte det lättaste. Avslutade sista halvtimmen med att sitta i en massagestol.
Kollade klart på första säsongen av OTH nyss. Kommer väl börja på nästa inom någon timme.
Sådär, det var min dag än sålänge, och jag är fruktansvärt trött just nu. Smärtan i lungan är värre nu också, vilket är hemskt och gör så jäkla ont.
-
Fick änna skriva inlägget i korta meningar haha, annars skulle det slutat i en mängd av ett halvt A4..
-
Hoppas alla har en bra daaag!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Hemskt roligt att läsa din this-is-me text! Och så blev jag ju såklart väldigt nyfiken på Shantaram - berätta mer!

2012-02-23 @ 10:18:49
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Hanna - USA 12/13

Hej, förlåt att jag svarar väääldigt sent!



För att vara helt ärlig vet jag inte redigt hur det blir om man önskar regionsval. Jag valde 3 delstater så har bättre koll vad som händer när man väljer delstatsval.



Men du kan ju alltid mejla Explorius (du hittar mejladressen på deras hemsida) så att jag inte chansar och säger fel svar till dig. :)

2012-02-23 @ 18:41:54
URL: http://usahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0