Sjuk-dag

Ush idag har varit en riktig skitdag!
Vaknade och mådde som om jag skulle dö. Var helt borta, hade ont i hela kroppen, feber, ont i halsen, hostar, svettas som en gris och fryser ihjäl vissa stunder. Jag tror faktiskt att jag blivit sjuk haha.
Har varit och kollat lägenhet i Uddevalla också, så troligtvis flyttar man snart! Resten av dagen har spenderats liggande i sängen.
-
Nuförtiden är jag även orange i håret! Avfärgade igår haha, och ja nu ser jag sådär-snygg ut. Var iallafall hos frisören förut och fick bokad tid på måndag! Gött att göra något annorluna ändå.
Före och efter:
Får inte den jävla bilden stående, så ni får helt enkelt vrida på huvet lite..

Charmigt eller hur
-
Fick även beställt lite nya ritgrejer förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0