Individualism kan ju faktiskt ifrågasättas

Åtminstone 2-3 timmar av dagen har mina öron fått plågas av allt tjat om Victorias bebis. Snuttigull-prinsessan. Over and over again, samma saker hela tiden. Ganska galet ändå hur det kan vara en så stor grej. Jag ser dom bara som ett vanligt par som fått ett barn. Har tänkt lite på det, varför människor och framförallt median är så på detta, och dom som familj överhuvudtaget. Enda skillnaden på dom och oss "vanliga medelklass" är att dom har en titel och är rika. Liksom, kungligt blod? Låter som det är något magiskt med det.
Tycker iallafall att det hela är allt för överskattat.
Plus, jag skulle inte vilja att pressen tar en del av ens liv. Tänk att inte ha något privatliv alls nästan. Och dom kan ju inte direkt åka hem i lugn och ro nu med deras nya familjemedlem, utan nu väntar reportrar och massa trams. Fredrik Reinfeldt ska imorgon tillochmed vittna denna nya händelse, för det behövs visst för att bevisa att det verkligen är Victorias barn. (?!?!??!?!?!)
-
Ja, det är iallafall min syn på saken. Vad tycker ni andra om detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0