Fönstershoppar på internet

Satt och hade tråkigt, vilket slutar med att jag kollar runt på kläder och skor på internet. Hittade några snygga som inte skulle vara fel att få ställa bland de andra i skohyllan här hemma. Synd bara att alla inte är anpassat för ens plånbok. Från Scrorett.
Snygg och kaxig platå! - 1399:-
Dessa har jag dreglat efter sen i höstas. Provade de även i butik, och de var äckligt snygga på.. - 1399:-
Såkallade flatforms, som jag har fått upp ögonen för. Så sjukt coola. - 1299:-
-


Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Godmorgon lördag! Nu är jag inne på slultspurten i den här banan-tävlingen som jag tjötat om i en vecka nu - och tack vare alla era röster så har jag nu roffat åt mig första platsen. Galet!!! Nu behöver jag bara tigga om att behålla den, så fler röster behöver jag - inkräktarna är farligt nära=) Please! (ett jäkla tiggande från min sida): http://www.chiquita.eu/se/se/my-chiquita/gallery/view/2308/

2012-02-25 @ 10:38:42
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0