Bra start på dagen

Ja, en sådan fick jag idag!
Förut vid 11, när jag låg i sängen och var halvvaken så ringer min mobil. Det var mina kusiners farmor och tänkte änna vad hon ville mig..? Men hon ville alltså att jag skulle rita av en bild till henne, alltså har jag en beställning!
Hon sa även att hon skulle ta med den till hennes jobb sen och visa, för hon trodde allt handlar om spridning, för att lyckas vill säga. Och det håller jag med om! Får se bara vart det leder, förmodligen inte långt, men kul grej ändå! : )
Ps.
Har även fått en kommentar om teckningen på Rihanna i tidigare inlägg, av en som heter Tina. Hon är sjukt duktig på konst och har grymmaste tatueringen! Hennes blogg hittar ni här.
Roligt när man får feedback på det man gör, that's what keep me goin'.
Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0