22:37

En extremt dålig kväll
Var och tränade förut, för tänkte dra igång lite lätt nu för den 17 mars ska jag och Emilia ner till Halmstad och tävla, och även träffa en vän.
Man kan ju säga att träningen vände mitt humör. Slagen sitter inte, konditionen är i bott och tekniken och snabbheten är som om jag skulle gå tillbaks 3 år i tiden.
Det är säkert ingen som förstår mig i denna situation, men jag är verkligen ledsen för att spelandet lade av. Vi hade så kul hela tiden, det var så skönt att komma hem efter en hård träning, och älska det man gjorde även om det ibland gick dåligt. Men nu är allt tillbaks på noll nästan, och tänker tillbaka till då sporten var allt.
Men ska försöka hålla uppe huvudet och göra det bästa jag kan, för att sen se om man kan komma i form igen, någorlunda iallafall.
_
Nu: ner och käka och sedan sova. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0