Merry Xmas!

Ja idag blev det en nolla på min nedräknare på mobilen! Dagen började halv 10 då mamma väckte oss för att gå ner och öppna julklappar. Där fick jag lite smink, parfym, smycken, presentkort och kläder. Senare bar det upp till min mormor tillsammans med släkten på mammas sida. Massor med god julmat, spel med släkten och julklappröppning blev det där! Och inuti mina paket var det ytterligare lite smink och parfym, konstmaterial och två supersköna filtar med såndär "päls" i! 
 
Jag är supernöjd hittils, och det väntar nu två julfiranden till! Slänger även upp lite bilder på hur jag såg ut idag. Dock sjukt dåliga, men det får väl gå. 
Var även makead i röda naglar och guldig ögonskugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0