Spännande.

La mig precis i min älskade säng och ska sätta på ett avsnitt av The Big Bang Theory, och sedan ska jag sova för ska upp i hyfsad tid imorgon! Anledningen till det är att jag ska vara med och spela seriespel i badmintonen haha. Förra veckan efter en träning som jag gick till som på skoj, så blev jag helt plötsligt en i laget, och imorgon är första seriesamandraget. Har alltså bara tränat tre gånger inför detta, och ska bli väääldigt intressant att se hur detta går haha. Sist gång jag spelade på allvar, liksom i tävling och så var år 2010, så har varit lite smått nervös in i mellanåt idag.. Men det ska väl allt gå lite bra iallafall! Hoppas jag. Om inte, så är det bara riktigt roligt att hålla på med det igen.
 
Så nu ska jag ta och lyssna till Sheldon Cooper's komplicerade meningsuppbyggnader och ta en god natts sömn, om det går nu när det är fullmåne. Godnatt!
Haha så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0