Snabbis

Har inte kunnat/hunnit skriva något här nu på några dagar. Just nu, för det är i full gång med flytten till Uddevalla.
Igår började vi lasta ur lägenheten vid 10-tiden, och vid 6-7-8-tiden (hade ingen som helst koll på klockan igår haha) var vi klara med att lassa in allt i nya lägenheten, så höll på ett tag. Var heelt sjukt trött också, eftersom jag kommit hem klockan 3 på natten från partaj, så när vi hade grejat klart för dagen dog jag lite i soffan.
Idag blev jag väckt lika tidigt igen, för vi skulle åka och städa ur lägenheten, vilket jag har en liten paus ifrån nu haha, något så tråkigt.....

Men ja, borde väl bege mig tillbaks till arbetet kanske. Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0