Fula bilder

Sitter här så fint, och har tråkigt. Väntar på att Bellman ska ladda ner ett spel så vi ska sitta och skrämma upp varann lite. Medan han gör det, så hamna jag framför kameran. Började med ett seriöst, sen insåg jag att det var tråkigt haha. Inför sista bilden hade jag tjejen i The ring som inspiration, men kom sen på att med min hårfärg ser jag ut som ett lejon hahaha. Åå va ja hare rolit.
Påtal om hår, så kanske ni inte la märke till det, men jag la i fler slingor igår. Så nu är jag lite blondare, lite snyggare. Ellerrrrrrr. Jäkligt ovant att se mig själv med såhär ljust hår igen haha.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Haha lejon.

2012-08-13 @ 21:20:02
URL: http://trueborn.blogg.se
Postat av: Stina

Varsegod :D Ja tack så mycket! New York är en riktigt fräck stad tycker jag, det är så enormt så man kan inte tro det!

2012-08-14 @ 15:19:37
URL: http://ssindsjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0