Äntligen sluuuuut

Hejhejhej.
Sitter just nu i min datorstol och gör inte ett endaste dugg. Är trött som satan så ska nog ta en liten tupplur snart, om jag inte sätter mig och ritar istället..

Jag har även slutat sommarjobbet för iår nu, så jäkla skönt så jag vet inte vad. Skulle egentligen jobbat hela veckan, men efter min extrema försovning i morse så fick jag klart för mig att mitt huvud inte orkar mer nu. Har försovit mig både igår och idag nu, och idag vaknade jag den tiden vi egentligen skulle åka hemifrån, så blev lite sen. Sen så blev jag ju ganska irriterad av detta och vaknade då på heelt fel sida, så det första jag sa när jag satte mig i bilden sen var "Jag orkar inte mer nu, ni får få tag på en annan vikarie", så nu är jag ledig en vecka innan skolan börjar, helt underbart gott. Inte lite jag ska sova ut imorgon!!

Det var det roliga jag hade att komma med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0