Regret comes in all forms and shapes

Denna dag har varit fylld med många olika saker. Glädje, hat, beslutsångest och stress.
Kollade ut bågar idag med mammsen före jag började skolan, så nu har jag äntligen bestämt ett par och jag kommer få dom om sisådär två veckor.
Sen var jag med Elin, Moa och Lisa en stund. Kollade en konsert från skolan och tog det lite lugnt en stund. Kom hem till plugget och hamnade framför finalen av Project Runway samtidigt som jag skulle försöka skriva lite på svenska-talet och bestämma mig om jag vill jobba på lovet eller inte.
Jag har lyckats lägga till ca 100 ord på talet och jag har fortfarande inte bestämt mig om jobbet. Det får vänta tills imorgon.
Fått ett fint ord som avslutade mina vakna minuter, från en fin person, så nu lägger jag mig och soooooveerr!
En liten bild, från min mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0