Hallå igen

Av någon anledning så har inte internet uppe hos pappa fungerat på min dator så har inte kunnat skriva över helgen. Men nu är jag här igen.
Har ganska fullt upp, men ändå inte just nu. Har börjat smått med nationella proven i skolan, för tillfället svenska-talet, och det har jag inte ens hunnit halvfärdigt med. (ska in på onsdag) Har ingen ork alls känner jag. Lite redigering från skolan också.
Sen fick jag precis hem en bild som jag ska rita av, alltså en beställning. Kommer bli ganska klurigt med hur jag ska få ihop det, för det är en liten bild i storleken A6, som jag ska rita upp till A3... Menmen , det löser sig.
-
Annars har jag bara varit fast i OTH. Och nuuu ska jag återgå till att greja i mitt rum, är någorlunda stökigt just nu.. Ha det braaaa.

Kommentarer
Postat av: Amandah

Hej. Har nu en NY utlottning av en snyggt halsband från Glitter värt 400 kr. Vill du delta så räcker det med en kommentar i Utlottningsinlägget. :)



Hoppas du får en bra Tisdag!

Kramisar Amandah

2012-04-03 @ 08:37:43
URL: http://exeggutor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0