Bildbomb - bloggen från starten till nu

April 09 - dunkadunk genom Höfers Cup
Juni 09 - Liseberg med tjejerna

Juli 09 -  Liseberg med Maja, Wille, Tom och Moa
Augusti 09 - Blev väldigt mörkhårig och hade min lilla frisörkarriär haha
November 09 - Lekte pro på Photoshop, och var på Innovatum med skolan
December 09 - Fotbollsturnering i skolan, där jag och Moa tydligen hade roligt
Januari 10 - Började teckna på riktigt och sminkade ännu mer på Ps
Februari 10 - Var tydligen kär i Saade, hade kul på nån No-lektion och var mycket med Maja
April 10 - Ville bli frisör och här praoade jag i en salong
Maj 10 - Klippte av mig håret
Augusti 10 - Köpte Morgan-mugg och var på Menorca
September 10 - Hade roligt och provade peruker inne på Deval
Oktober 10 - Plojfoto i skolan och hade utvecklats inom ritandet
Januari 11 - Skaffade gitarr och min första touch-mobil
Mars 11 - Gjorde en riktigt stor tatueringsskiss
Juni 11 - Tecknade mycket och gick ur grundskolan
Juli 11 - Kollade in sånna här bilar och blev äckligt skrämd av en spindel inuti min tröja
Augusti 11 - Började gymnasiet, här första dagen med min Macbook
September 11 - Gjorde beställningar och började lära oss redigera människor i skolan
Oktober 11 - Var på Gran Canaria och fotade lite
November 11 - Fotade för den första riktigt uppgiften i Mediaproduktion (tror jag)
December 11 - Ville göra något nytt med håret, och skaffade mig min första tatuering
Januari 12 - Hade roligt på någon lektion, och ville till USA mer än någonsin
Februari 12 - Var på badmintontävling för gamla tiders skull, blev ljusare&ginger i håret och har utvecklats väldigt mycket mer i tecknandet

Kommentarer
Postat av: moa

går inte annat än att skratta åt översta bilden..

2012-04-09 @ 13:21:49
URL: http://moaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0