The world spins madly on

Haha gud. Det märks att jag är helt borta från verkligheten ibland. Helt borta.
Imorse vaknade jag av mig själv vid halv 7, precis så som jag brukar vakna av mig själv en stund efter väckarklockan har ringt och stängt av den. Typ en vanesak så jag inte försover mig haha?
Ah iallafall, så trodde jag ju självklart det var skola, så jag drog på mig ett par byxor snabbt och sen gick till badrummet för att sätta i linser och sånt där som jag brukar göra på morgonen det första. Så efter nån minut så kom jag på att, det är ju för fan söndag idag...?
Skrattade lite tyst åt mig själv, gick tillbaks till mitt rum, tog av mig byxorna jag tagit på mig i onödan, och la mig för att sova igen. Det första jag gjorde nästa gång jag vaknade igen var att återigen flina åt mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0