Resultatet på min kvällssyssla

Ja detta var då en beställning. Teckning nr.2 på kusinerna mina.
Den understa bilden är den första jag gjorde på dom. Och om jag får säga det själv så blev denna senaste mycket mycket bättre! Hoppas dom blir glada!
Ps. Jag ska rita ännu en till av den också... Dom beställde nämligen 2 stycken. Hehe. Orken kommer jag få tvinga fram.
.
Ps2. Haha kollade fram och tillbaks på båda bilderna, flera gånger. Och gud, den understa är ju jättedålig haha. Om man jämför menar jag, när jag gjorde den (julafton 2010) så blev jag ju självklart nöjd med den, men detta går ju inte att jämföra...? Ser ju inte ut som samma personer hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0