Out of my mind

Ellooow
Sitter här med min vita lilla laptop. Är på allmänt trögt humör och är tröttt. Seriöst, hur fan ska man orka gå upp före halv 7 i drygt TRE år till??? döööö bara dö säger jag. Ehe
_
Vanlig skoldag, alltså inge vidare speciellt kul. Men nu är det bara två dagar kvar till heeeelg, och det är två korta dagar också. Slutar halv 2 så det är gött!
Om en stund ska jag dra mig till Maja borta i skogen och va där några dagar. Undra hur mycket stackars gamla jag kommer få sova egentligen, när hon och fröken Linus är där. Jaja det återstår väl att se. Om dom plågas för mycket stänger jag ute dom, så om ni läser detta är ni förberedda! Bra!
_
Men ja, nu ska jag packa lite, ringa lite "important phonecalls", och sedan typ käka lite.
HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0