Hatinlägg

Tänkte bara tillägna ett hatinlägg till min mobil. Hatar den inte lite just nu!
Två rader av bokstäverna när man ska skriva sms funkar inte, dvs u,j,b,o,l & m.
Det går inte att skicka sms till en del personer, bla min mamma, och några fler. Så om det är någon jag inte svarar på sms är detta varför.
Touchen lever sitt eget lilla liv lite då och då, och då är man alltså chanslös med att få mobilen göra som man vill utan man får liksom vänta tills den lekt klart.
När man ska bläddra ner med touchen, kan man bara göra det på ett ställe, annars håller den på och zoomar och har sig.
Och ja, det var ungefär det. Sååå, är inte speciellt glad på min mobil just nu.....
Men när man sätter i laddaren slutar den helt plötsligt cepa, förutom bokstäverna. Men kan ju inte gå runt och ladda den hela tiden?
Får iallafall ta och skicka in den på lagning så fort som möjligt, så får jag ha min gamla mobil sålänge. Herregud, Sony Ericsson och knappar.. Det var inte igår.
HELveTE
_
Nu ska jag borsta gaddarna och lite sånt kvällspyssel och sedan hoppa i säng! Får även hoppas på att mobilen lugnar ner sig under natten och blir normal! NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0