Christian Walz - Wonderchild

Precis gjort klart engelska läxan tills måndag. Svår? Nej. Skulle översätta en aslätt text på några rader haha. Har inte ens kommit igång riktigt med engelska lektionerna än, utan har bara "lekt" och sånt. Well well.
_
Sitter förövrigt och kollar på mobiler haha. Och har fastnat för en.
Inte lämnat in min HTC än, men när jag gör det hoppas jag det är såpass mycket fel att dom inte kan fixa det, så man får en ny, eller pengar tillbaks hade väl vart det bästa? Den nya jag hittat är nämligen en Sony Ericsson, och antar att man inte kan få dom från Htc haha.
Xperia Ray är detta. Verkar vara bra!
_
Hittade denna gamla låt häromdagen, så jäkla skön är den!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas att den är bra för jag har reserverat en som jag ska hämta nu på fredagen! :D Så om den inte är bra nu så blir jag ju lite ledsen..:P

2011-11-16 @ 15:09:53
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0