Wednesday

Trög daaaaag. Världens sämsta väder, var det i morse iallafall. Jävlar vad det regnade...
Anyway, sitter och ska ha svenska när som helst. Förut hade vi Mediaproduktion, där vi skulle tänka ut idéer på vad man kan ta kort på för att förmedla några känslor till ett projekt i vår. Inte kul någonstans.
-
Senare ikväll är det Pluskonsert, där 1:erna ska uppträda, ska bli kul att se! Jag ska även vara med och hjälpa till att fota det hela, får se hur det går ;) haha.
Så jag kommer inte komma hem på lääänge..

Dag 16 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför
Jag vet faktiskt inte, ingen som kommer upp bara sådär i huvudet. Men typ nån med massor med pengar så man kan shoppa asmycket? :D
-
Dag 17 – Vad jag åt idag
Har än sålänge bara hunnit äta frukost, som var drickyoghurt och mackor med skinka. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0