Thousands of miles away from home

Tjao mina vänner. Sitter just nu i receptionen för det är fritt internet här. Och för er som inte vet så befinner jag mig lååångt ifrån Sverige. Nämligen på Gran Canaria.
Resan hit var riktigt plågsam.. När vi hade flygit inte alls länge sa dom att dom var tvungna att reparera någon pump på planet, så vi fick stanna i Köpenhamn under tiden. Det var runt klockan 10, och nästa info skulle komma halv 3, alltså 3,5 timmar väntan.. Efter det kolla vi på skylten igen, och då stog det nästa info 16.00, så ännu mer väntan. När klockan äntligen blivit det och vi tänkte att nu måste det ju för fan gå här orkar vi inte vara mer, så står det att planet var väntat att gå halv 6. Så en väntan på ca 8 timmar sammanlagt, och sedan 5 timmar på planet igen, så bev man helt slut. Kom till hotellet vid 12 på natten, och blev bara till att sova.
-
Men nu är det allt gott här, har varit asvarmt alla dagar, runt 35° i solen. Men jag har som vanligt varit ganska duktig på att bränna mig, och denna gången har det varit plågsamt haha. Armarna, fötterna, låren/röven, bröstet och ryggen. Så i förrgår var jag inne HELA dagen, och idag har jag bara varit i solen en timma eller två kanske.
Så förhoppningsvis kan jag ligga och steka riktigt imorgon som blir sista dagen.
Planet hem går runt 12 på dagen på lördag, och ska faktiskt bli skönt att komma hem. Orkar inte med värmen längre och vill hem dit man är fri och kan göra i princip vad man vill!
-
Och för alla er som ska på Halloween-fest imorgon eller på lördag: Jag hoppas ni får förjävligt dagen efter!!! hahaha. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0