Nothing to loose

Tjeeenaretjeeeeeeeenare
Nä, mennn.. Ah jag sitter här och har tråkigt, lyssnar lite music. Skulle egentligen varit påväg till Nuntorp med mamma nu för att kolla på när Jennifer tävlar, men så hade mamma ingen lust längre, så nej blev inget med deeet.
-
Och måste bara säga, kollade på Idol igår för missade det i fredags. Och herre jävlar vad dåligt det vaaaa!! Glömma texten så? Det är ju bara sorgligt haha. Dom enda bra är fan Amanda P, Amanda F och Molly!
Nästan inte värt att kolla på ju

Dag 13 – En bild på mig själv för ett år sen

-
Dag 14 – Någonting jag ångrar
Hm, jadu, bara en sak jag ångrar riktigt mycket just nu. Men det tänker jag inte säga här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0