Dag 11 – Någonting jag oroar mig för

Hmmmm, en sak som jag inte tänker säga här.
Men sånt som alla skulle bli oroliga för, om någon familjemedlem/i släkten blir allvarligt sjuk, att det i livet någongång händer något så allt blir fel, tex ekonomin, familj, vänner, boende medmera.
--------
Ligger förövrigt i sängen nu och kollar på Mean Girls haha. En sak jag ska göra som har med svenska-inlämningen att göra, och måste komma ihåg vad som händer i filmen! Aslängesedan jag såg den haha.
.
Sen blir det dubbelträning. Först för dom små, och sedan röra på arslet själv. Känner inte för det alls idag, men har lovat Emilia att komma på torsdagar. Om någon ville veta, så nu gör ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0