Dag 1 - 10 fakta om dig själv + en bild

Börjar med en sånhära igen, bara för jag har tråkigt..
.
Haha sleten bild! Men är en av dom nyaste iallafall, och tar inga längre typ
1. Jag lever i mina egna tankar väldigt mycket
2. Tar åt mig mycket av vad som händer omkring mig
3. Blir lätt sur/irriterad, mer eller mindre
4. Tycker inte om svenska språket (speciellt på filmer, och lite i musik)
5. Älskar att rita, och är faktiskt stolt över att jag kan det
6. Även att spela instrument, gitarr mest och lite piano
7. Vill flytta till USA när jag blir äldre
8. Kan vara sjuukt osocial, men också på fruktansvärt cepehumör ibland
9. Hatar spindlar, och av någon anledning förföljde dom mig för ett tag.. + ormar!!
10. Älskar att rida, ångrar att jag slutade i 6an och har tyvärr inte blivit mycket det sista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0